Για το πως έγιναν οι κρίσεις και πόσο στοχευμένες ήταν οι βαθμολογίες στη συνέντευξη είναι φανερό στην εκπαιδευτική κοινότητα… όλοι θα κριθούμε και πρώτα από όλους οι συντάκτες του συγκεκριμένου νόμου με τον οποίο έγιναν οι φετινές κρίσεις…
Ας έλθουμε όμως να σχολιάσουμε το γεγονός που για πρώτη φορά σε εγκύκλιο έναρξης δεν περιλαμβάνεται το μοίρασμα των βιβλίων την πρώτη ημέρα του σχολείου και απλά γίνεται αναφορά για τον αγιασμό και τις οδηγίες που θα δοθούν για τη λειτουργία του σχολείου… τι άλλο πρέπει να μας πουν για τα βιβλία όταν οι ίδιοι ομολογούν το πρόβλημα που υπάρχει… ένα πρόβλημα που μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα ........ Το σύνθημα «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» από την πρώτη κιόλας μέρα ανατρέπεται σε βάρος του μαθητή.
Όσο για τα υπόλοιπα θέματα να επισημάνω πως και πάλι διατηρείται η ασάφεια για τις αναπληρώσεις των εκπαιδευτικών που απουσιάζουν… το πρόβλημα είναι τεράστιο αν αναλογιστούμε πως τα κενά τη φετινή χρονιά υπολογίζονται στα περισσότερα των τελευταίων χρόνων… διατηρούνται από ότι φαίνεται και δεν αλλάζουν τα προεδρικά διατάγματα 200 και 201 για τα οποία είχε φτιαχτεί και επιτροπή, η οποία ξόδεψε και χρήματα του ελληνικού λαού, αλλά ακόμη δεν έδωσε τα αποτελέσματά της… και όπως δηλώθηκε όταν δημιουργήθηκε θα έβαζε τέλος στις ασάφειες…
Ας επιστρατεύσουμε συνάδελφοι και τη φετινή χρονιά το φιλότιμό μας και ας δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό… έτσι ώστε το έλλειμα της Κεντρικής Διοίκησης να το αναπληρώσουμε εμείς οι Έλληνες εκπαιδευτικοί που τόσο κατηγορηθήκαμε από τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου… γιατί τα παιδιά και το μέλλον της Ελλάδας δεν έχουν χρώματα… αλλά πρέπει να αποτελούν το μεγάλο ζητούμενο για όλους μας.