banner

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΟΔΟΥΛΟΣ, Aιρετός ΠΥΣΠΕ Θεσπρωτίας

Ενα ιστιολόγιο για επιστημονική και συνδικαλιστική ενημέρωση των συναδέλφων μου .
Εκπαιδευτικά και άλλα...Ενημερωση, επικοινωνια, διάλογος
            alfavita  ΔΟΕ  ΑΔΕΔΗ  ΓΕΣΕΕ  DIPE 

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Επιστολή της υποψήφιας αιρετού ΚΥΣΠΕ Καίτης Ρηνάκη


Αγαπητοί συνάδελφοι,  
Την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου στις εκλογές των αιρετών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια καλείστε να επιλέξετε εκείνους που θα σας εκπροσωπήσουν την επόμενη διετία. Μια διετία όπου όλοι φοβόμαστε, πως θα χτυπηθούν ανελέητα τα εργασιακά, μισθολογικά και συνταξιοδοτικά μας δικαιώματα. 
Σήμερα περισσότερο από ποτέ έχουμε ανάγκη από εκπροσώπους, που δε θα καταγγέλλουν απλά, στα πλαίσια ενός κακώς εννοούμενου συνδικαλιστικού καθήκοντος, αλλά θα δίνουν αληθινές μάχες, θα ανατρέπουν και θα διαμορφώνουν προς όφελος του Κλάδου και της Εκπαίδευσης.

Eπειδή πιστεύω στις πράξεις κι όχι στα λόγια,   επειδή έχω μάθει να μάχομαι για μια Παιδεία αντάξια των παιδιών μας, δίχως εξαρτήσεις, μόνο μέσα από συνδικαλιστικές θέσεις που εσείς με την ψήφο σας μου εμπιστευτήκατε,  κατέθεσα την υποψηφιότητά μου με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. ζητώντας τη στήριξή σας.
Είμαι μάχιμη εκπαιδευτικός και η μέχρι σήμερα πορεία μου, θεωρώ ότι μου επιτρέπει να κοιτώ κατάματα τον κάθε συνάδελφο και να ζητώ την ψήφο του με μία και μόνη δέσμευση.
Ότι θα την τιμήσω χωρίς καμιά υποχώρηση, καμία έκπτωση, κανέναν συμβιβασμό.
Ο αιρετός του ΚΥΣΠΕ οφείλει να είναι αιρετός ΟΛΩΝ των συναδέλφων και να δίνει λόγο σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!

ΡΗΝΑΚΗ ΚΑΙΤΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΙΡΕΤΟΣ Κ.Υ.Σ.Π.Ε
Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6974750408
e-mail: kaitirinaki@hotmail.com
ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΤΟ 2ο Δ.Σ. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. (2004-2011) (Υπεύθυνη Βιβλιοθήκης, Ταμίας)
ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (1996-2004) (Ειδική, Γενική Γραμματέας, Αντιπρόσωπος)